Din varukorg är för närvarande tom!
När du integrerar en ny e-postadress eller en ny webbadress för att använda med ditt Mailchimp-konto behöver du lägga till en ny domän. Det kan vara bra om du har flera företagsdomäner eller om du hanterar kampanjer för olika klienter.
Så här gör du:
- Logga in på ditt Mailchimp-konto: Besök Mailchimp-webbplatsen och logga in med dina inloggningsuppgifter.
- Navigera till Kontoinställningar: Klicka på ditt konto i övre högra hörnet och välj ”Account” från rullgardinsmenyn.
- Gå till Domäner: I kontoinställningarna väljer du ”Settings” och sedan ”Domains” under ”Extras”.
- Lägg till ny domän: Klicka på ”Add A Domain” och följ sedan anvisningarna. Du kan behöva verifiera din domän genom att lägga till en TXT-post eller genom att ladda upp en fil på din webbplats.
- Verifiera domänen: Mailchimp kommer att ge dig instruktioner om hur du verifierar din domän. Detta kan innebära att lägga till en TXT-post i ditt DNS-register eller ladda upp en fil på din webbplats.
- Klar! När din domän är verifierad kommer den att läggas till i din Mailchimp-instans och du kan använda den för att skicka e-post från ditt konto.
Lämna ett svar